Často kladený dotaz - Liší se ceny v eShopu a na kamenné prodejně?

14. 02. 2010


Často kladený dotaz - Liší se ceny fy A-LIGHT s.r.o. v eShopu a na kamenné prodejně?

Ceny se neliší. Přesto však doporučuji, aby zákazník provedl objednávku prostřednictvím eShopu z následujících důvodů:

- Ne všechny položky prezentované na http://www.e-light.cz vedeme skladem a zboží tedy nemusí být ihned k odběru. Objednáním prostřednictvím eShopu a následným spolehlivým připravením zboží předejdeme marné cestě a případnému zklamání zákazníka. Zda je, či není položka skladem lze zjistit v detailu položky (zelený text) Například: 
Hrušková žárovka (údaj zůstatkového množství se na webu obvykle aktualizuje 1x denně po skončení provozního dne cca mez 17-18 hodinou kdy přibudou nově naskladněné položky a ubudou prodané položky v rámci daného dne).

- V případě osobního odběru, je při výdeji zboží odbavení zákazníka který potřebuje vyzvednout pouze objednávku eShopu urychleno zejména tím, že zboží je již připraveno.
    Tímto je eliminován možný rozpor mezi aktuálním stavem skladové položky uvedené na webu, který se v mezičase mohl změnit výdejem zboží jinému zákazníkovi. 
    Dále se při nákupu i banální položky jako jsou třeba světelné zdroje s mnoha technickými údaji neztrácí čas upřesňováním detailu například patice, výkonu, rozměru, barvy světla, ceny a podobně. Stejně tak vystavení dokladů trvá kratší dobu a doklady jsou již předchystány.

- Zákazníci kteří potřebují pouze vyzvednout již připravenou objednávku jsou odbaveni přednostně, jelikož nečekají až se uvolní technik, který může například hodinu (což je běžné) projednávat rozsáhlejší zakázku s jiným, dříve příchozím, nebo objednaným zákazníkem.

- Není-li položka skladem, zákazník má přehled o průběhu vyřizování objednávky jednak zasíláním automatických zpráv mailem a dále po přihlášení k uživatelskému účtu zde: http://www.e-light.cz/login.php . Zasílány jsou informace o úhradě záloh, připravených, nebo již odebraných položkách, termínu dodání opožděných položek atd.